O firmie

Kancelaria Rachunkowa „Pełen Trzos” sp. z o.o. współpracując od lat z kilkudziesięcioma firmami różnych branż, specjalizuje się w świadczeniu kompleksowych usług księgowo-podatkowych i konsultingowych, w szczególności:

  • świadczy kompleksowe usługi księgowo-podatkowe i kadrowo–płacowe, dla krajowych i zagranicznych przedsiębiorstw, fundacji i stowarzyszeń;
  • realizuje na zlecenie rejestrowanie działalności podmiotów gospodarczych, dokonywanie zmian i przekształceń organizacyjnych, likwidację spółek wraz z aktualizacją wpisów w Krajowym Rejestrze Sądowym;
  • dysponuje profesjonalną kadrą, uwzględniającą bieżące zmiany w polskim prawie, gwarantującą efektywną ekonomicznie realizację zleconych zadań;
  • posiada Certyfikat Księgowy Ministra Finansów oraz niezbędną polisę ubezpieczeniową  OC Biura Rachunkowego;
  • stosuje w praktyce politykę ochrony danych zapewniając procedury zabezpieczające dane osobowe jak również zachowanie tajemnicy informacji i dokumentów pozyskanych w trakcie współpracy jak i po jej zakończeniu;
  • realizuje usługi na podstawie umów cywilno-prawnych zawieranych z klientami – gratyfikacja ustalana jest indywidualnie w drodze negocjacji i zależy od wielkości zlecenia, zakresu i nakładu pracy, ilości przetwarzanych dokumentów, itp.;
  • dostosowuje formę i warunki współpracy do potrzeb klienta, realizując obsługę w siedzibie firmy zlecającej usługę, w biurze Kancelarii, jak również na odległość przy wykorzystaniu komunikacji elektronicznej.

zakres usług KSIĘGOWO-PODATKOWYCH I KADROWO – PŁACOWYCH

oferujemy pełen zakres usług, w tym w szczególności:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych;
  • prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów;
  • sporządzanie sprawozdań finansowych oraz raportów finansowych;
  • niezbędne wsparcie merytoryczne w przypadku kontroli finansowych przez biegłych rewidentów;
  • pomoc w opracowaniu planu kont, dostosowanego do wymogów sprawozdawczości i raportowania w ramach grupy kapitałowej, przygotowanie Zakładowego Planu Kont;
  • sporządzanie okresowych deklaracji podatkowych;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia;
  • przeprowadzanie uzgodnień sald należności i zobowiązań;
  • zamknięcie roku obrotowego, sporządzenie sprawozdania finansowego – w tym: bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej, zeznania rocznego CIT-8 oraz pomoc w przygotowywaniu uchwał.

obsługa wynagrodzeń

  • przygotowanie list płac pracowników na umowę o pracę oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych;
  • sporządzanie deklaracji podatkowych PIT oraz do ZUS i PFRON;
  • aktualizacja danych płatnika oraz pracowników objętych zgłoszeniem ZUS;
  • sporządzanie zbiorczego polecenia księgowania listy płac;
  • przygotowywanie dokumentów przelewowych z tytułu zobowiązań budżetowych i pracowniczych.

administracja kadrowa

  • przygotowywanie umów o pracę oraz wszelkich innych dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników;
  • przygotowywanie umów cywilnoprawnych: umowa zlecenia, umowa o dzieło;
  • zgłaszanie pracowników w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych;
  • ustalanie wysokości świadczeń należnych pracownikom: diety, ekwiwalenty, itp;
  • przygotowywanie dokumentów związanych z zakończeniem stosunku pracy: wypowiedzenia, porozumienia stron, świadectwa pracy.

REALIZACJA WSPÓŁPRACY W PRAKTYCE

Przed nawiązaniem współpracy dokonujemy oceny aktualnie prowadzonej dokumentacji, jak również oceniamy potencjalne możliwości osiągnięcia założonego efektu ekonomicznego.

Kancelaria Rachunkowa „Pełen Trzos” sp. z o.o. składa wszystkie niezbędne dokumenty zawiadamiające o zawarciu umowy w odpowiednim dla Państwa firmy Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.

Po podpisaniu umowy, Państwa firma zobowiązana jest jedynie do dokumentowania operacji gospodarczych.

Na podstawie otrzymanych dokumentów Biuro Kancelarii sporządza odpowiednie rejestry i ewidencje podatkowe oraz przygotowuje stosowne deklaracje podatkowe, które przesyła w obowiązujących terminach, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, drogą elektroniczną do właściwych urzędów skarbowych. Po sporządzeniu deklaracji rozliczeniowych zostają Państwo poinformowani o wynikach finansowych firmy w danym okresie rozliczeniowym oraz o wysokości zobowiązań podatkowych. Informacja wysyłana jest na podany przez Państwa adres e-mail lub przekazywana telefonicznie w zależności od Państwa preferencji z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby byli Państwo w stanie terminowo uregulować swoje zobowiązania podatkowe.

Po zamknięciu miesiąca dokumenty księgowe wraz z deklaracjami mogą być przechowywane w siedzibie Biura lub przekazywane Klientowi w całości lub w części zgodnie z Państwa życzeniem.

projekt i wykonanie: Agencja interaktywna Decowell